feber, på en fredag, nä fy fabian...

Jaha dagen blev inte som jag hade tänkt mej =( Melvin vaknade med 38,6 i feber och Rasmus ville inte gå till dagis, tur var väl det då dem sa att d bara var tre barn där idag för resten hade magsjuka. Så det känns som det kan kvitta. Men det blir med andra ord inte någon tur till Hampus och Tina idag utan vi får hålla oss hemma, trist men sant...
Kan hända att vi tar en tur så jag får hämta mina glasögon och R får köpa lite fredasgodiis.
Min snälla mamma lovade att ställa upp som barnvakt trotts febrigt barn så vi går nog utoch käkar iaf. Men innan det ska jag iväg på ett zumbapass är det tänkt. Idag känner jag mej allmänt seg och trött så hoppas barnen är sugna på soff mys för d e jag....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0