God morgon

sitter vid köksbordet och lyssnar på rix morgon zoo. Ska väl egentligen fixa och dona endel, så som vika lite tvätt, bädda och så men jut nu orkar jag inte så jag hamnade här ist med en gnällande ett åring som står och drar mej i tröjan *jiippi* men om jag inte bryr mej så brukar han tröttna och återgå till sina leksaker, vilket hände nu när jag skrev denna meningen. Just nu är det mycket tankar och kanske endel tvivel på mej själv. Kommer jag klara att nå min målvikt? Om jag inte gör det hur besviken kommer jag bli då?
Tll frukost idag gjorde jag iaf en banan/hallon smootie jätte god verkligen. Men nu är frågan vad vi ska ha för lunch i dag, har lite idé torka. Middag kommer iaf bli kycklingsallad eftersom zumban är redan kl 17.45 så vill jag inte äta för mkt innan. Då tar jag hellre en frukt eller morot när jag kommer hem. Sen är det lite planering inför helgen oxå. Lillebror fyller 20 i morgon och  ska ha kalas på lördag och vi har inte köpt pressent ännu. =/ men jag ska nog fixa d i dag eller i morgon.
Nu är gnäll spiken igång igen så vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0