Magsjuka och viktnedgång hör inte ihop

De senaste dagarna har det inte blivit mkt bloggande, har inte haft tid eller lust. Men jag har kämpat på med mat och träning något som faktiskt gått över förväntan och jag hoppas på bra resultat på måndag när jag ska väga och mäta mej.
Denna dagen har det tyvärr varit dålig kost hållning. Ligger hemma magsjuk något som kom som en blixt från klar himmel i natt. Ingen matlust har gjort att jag bara pillat i mej 4 rostade mackor och två glas bläbärssoppa. Ganska mycket vatten iof men har inte fått behålla speciellt mkt. Hoppas att jag är bättre i morgon så kosten blir lite bättre iaf.
Eftersom jag varit riktigt dålig idag så är Martin hemma ikväll tur för jag har ingen ork för de dagliga sysslorna alls, så som att byta blöja och mata Melvin hade inte funkat alls. Så nu ligger Martin med Melvin och försöker få honom att somna. När han kommer ner ska vi sitta i soffan en stund å sen ska jag lägga mej tidigt igen så jag är pigg i morgon. Då måste jag sanera toaletten och jag hade tänkt städa undan julen, men vi får se om jag orkar det annars kan jag ju göra det längre fram i veckan då jag är ledig nästa vecka då.

Jaja nu är jag trött igen så nu ska jag slänga mej i soffan och vila natti

Kommentarer
Postat av: Tilde

Krya på dig gumman :)

2011-01-09 @ 10:19:44
URL: http://fredstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0