Träna trotts värk

Jag har trottsat träningsvärken och varit på gymmet ändå. Ett zumbapass blev det, dock var det en annan instuktör än den jag brukar gå hos och jag tyckte inte att det var lika bra. Svårt att hänga med vilket gjorde att man inte tog ut sej till max. Men efteråt satte jag mej på en cykel och cyklade i 20 minuter så jag brännde lite iaf. Nu sitter jag och Martin i soffan och kollar handboll ska väl gå upp och lägga oss efter kan jag tänka mej. Rasmus sover hos mormor och morfar i natt. Han skulle få krossa deras pepparkakshus och så frågade han om han fick sova kvar vilket han fick.
Detta innebär att jag inte måste iväg till dagis i morgon bitti utan kan ligga kvar och dra mej iaf om Melvin tillåter det. Ska fortsätta operation tvätta och ta mej en promenad till stan för att se om jag kan hitta någon födelsedags pressent till lillebror eller om jag måste bege mej till skövde/lidköping för att fixa det. Hoppas på att slippa ge mej iväg.
I eftermiddag var goa Frida här och hälsade på hon hade köpt med semlor och chokladbollar, men jag var stark och stod emot och drack enbart en kopp kaffe. Frida tog med semlorna hem och Rasmus smaskade i sej chokladbollarna. Kände mej lite otacksam som avstod när hon var så snäll och bjöd, men nu ska jag ju inte äta sånt och jag vet att om jag tar en så kan jag inte låta bli d andra oxå. Så tack men nej tack... Efter träningen idag intog jag min nya favorit, smootie gjord på två dl yoghurt 0,5%, en dl hallon och 1/4 banan för att det inte ska bli så surt, smaskigt och en bra återhämtning efter ett träningspass. I morgon kväll ska vi ha Fredags mys här hemma då kommer det bjudas på Rygg biff med ungsrostade rotfrukter för min del och friterade pommes för övriga icke bantare i familjen. Martin ska göra någon smal sås oxå. Ska oxå på ett zumbapass även i morgon och hoppas Martin ska ha maten klar när jag kommer hem så klockan inte blir över 18. Men om han inte skulle lyckas med det så blir morgondagen ett undantag, men som sagt jag ska pucha honom till att det ska va klart.
Har inte så mycket annat att skriva om än träning och kost just nu därför blir det ganska mkt sånt just nu. Men jag tänkte att jag skulle skriva om något annat i morgon oxå för att få lite variation.
Har ni några ämnen som ni vill höra om? Vad jag tycker och tänker osv så är ni väldigt välkommna att lämna en komentar så ska jag göra vad jag kan.
Ha det gott och god natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0