Träningsvärk lär d bli

Ska snart gå upp och krypa i säng med min fina man, men först ska jag blogga en snabbis.
Går dagen var SKIT, efter att jag skrivit föregående blogg inlägg gick det bara utför, humöret blev sämre likaså tålamodet och hungern satte in. Men jag kämpade émot och på kvällen blev d en PW med Tilde.
Dagen idag har varit fullt ös medvetslös- min goa kusin Louise dök upp lite efter 10 vi drack kaffe å prata massor, kände mej dum Louise som inte hade fixat mat till dej oxå, hade velat att vi skulle ses lite mer, men vi kanske kan ta en dag utan mina barn snart å prata massa skit?
Efter en stund dök även Chris och lille Elton upp och Louise åkte hem (på tok förtidigt) vi åt diverse smal lunch i olika former och barnen lekte, sen kom även Veronica och Anthon på besök och fikade, jag drack endast kaffe. Rasmus fick en kompis och Elton blev trött så Chris och han åkte hem.
Jag lagade en jätte god lasamge för att få upp energi nivån innan box passet jag skulle på kl 19.15 ett jätte kul och jobbigt pass!
Nu har jag duschat och grejatt lite och i morgon kommer goa Frida Nilsson och är med oss. Alldeles för länge sen vi sågs...

Men nu är klockan mkt och jag ska ha min skönhetssömn. I morgon blir d för övrigt Zumba!
Ha d bra så kanske d blir några rader i morgon igen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Inget att känna sig dum för! Jag äter ju alltid hos dej annars och jg hade ju gjort mat hemma som jag skulle äta:) vi får ses snart igen:)

2011-01-13 @ 08:08:02
Postat av: Louise

Det är väl inget att känna sig dum för! Äter ju alltid hos dej annars och jag hade ju gjort mat hemma som jag skulle äta ju:) vi ses snart igen:)

2011-01-13 @ 08:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0