God morgon

blev inget bloggande i går. Martin som egentligen skulle ha jobbat till kl 23 kom hem strax efter 20.00 för dem hade så lite att göra på jobbet i¨går kväll. Jag som hade dragit fram typ hela köket och börjat storstäda, avbröt tvärt och kröp upp i soffan med honom. Inte för att det var något bra på tv, men han har jobbat kvällar så mycket det senaste och även gått in extra på helger, så ville verkligen inte slösa bort denna kvällen. Nu har jag kastat i mej frukost och tittar ut på stormen, ja d ser kallt och ruggit ut. Skulle tagit en morogn pw men idag orkade jag verkligen inte upp, så det sket sej. Tänkte ta med träningskläderna och gymma lite på lunchen idag, 30 min ct eller en raskpromenad är bättre än inget som det blivit lite för många dagar nu. Ikväll kommer mina mammor igen så blir nog inte mkt bloggat då heller, men håll till godo, den som väntar på något gott vet ni =)

Ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0