Massa fint

Hej alla glada helgfirare =)¨
Sitter i soffan och hänger med ett glascitron vatten och små tittar på bridget jones diry. Känner hur trött jag är efter en himmla hektisk dag, började med simskola kl 10 slut 10.30 hem och fixa te sej smink hår osv sen i väg och hämta Chris och sötis Elton för vidare färd mot Lidköping och Vero Moda, där fick jag hjälp av gulliga Emelie och Chris givetvis som fixade massor med fina kläder till mej, nu har jag en helt ny garderob inför våren och mina tappade kilon, d bästa av allt var ju oxå att jag kunde köpa nästan alla kläder i en till två stl mindre än vad jag haft på länge =) Underbar kännsla måste jag säga. Vi sprang sen fattigare i plånboken men himmla glada vidare i några butiker till innan jag åkte hem och åt med lilla familjen innan mormor, morfar och lilla kusin Astrid tittade förbi på fika och lek, jätte kul var det och dem stannade i sisådär två timmar. Just när dem åkt och jag hade städat undan hemma så ringde goa Frida och fråga om hon fick komma  förbi och umgås lite vilket hon naturligtvis fick. Vi åt lax, wokgrönt och creamfraich till middag och nu innan hon åkte åt vi lite fruktsallad. Mysigt måste jag säga, men nu har hon oxå åkt och jag njuter lite av lugnet för mej själv, inte massor med ljud och så bara jag mitt huvud, datorn och ljudet från filmen jag sett 200 ggr tidigare underbart.

I morgon ska jag dricka kaffe med Alva som är i stan och sen ska jag träna på eftermiddagen, däremellan ska jag hitta på något kul med barnen och min fina man. Nästa helg blir det the Reef ska bli himmla mysigt och hoppas verkligen att vi kommer ha så mysigt som vi hoppas. God natt alla nu blev jag sååå trött...


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Hihi vilka goa killar nu har Malin :)



Kram på er!

2011-03-05 @ 22:32:15
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Christina

Vad duktig du är som gått ner så mycket i vikt! Jag försöker nu också, men det är inte direkt lätt ... fast det är väl bara att bita ihop & kämpa på!



Ha det bra!

2011-03-24 @ 06:42:51
URL: http://christinawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0