Morgon blogg

Morgon bloggning, egentligen hinner jag inte blogga nu, men gört ändå...
Ska börja med att tacka Emelie Ekeroos för att du är så snäll och vill hjälpa mej i jakten på en ny outfit, får se om jag hinner åka över till Lidk på lördag eller om jag får klara mej utan din hjälp å hitta ngt själv.

Idag är det hälsodah på jobbet vilket betyder att jag ska på semenarie om hälsa på förmiddagen och i eftermiddag blir det hjärtlung räddning. Ska bli intressant hoppas jag. I kväll blir det träning ingen, har hållit mej vilande i 2 dagar nu så ska bli riktigt skönt, var och gjorde om avtalet mellan jobbet och gymet igår oxå så nu kan jag träna hur mkt jag vill i 6 månader då jag fixade ett´halvårskort.

Ang detta med jacka så kan det vara löst iaf för Rasmus, sprang in på Bjarnes i stan igår då jag hade lunch och frågade efter didrikssons jackor och dem skulle komma v 11 så då kommer jag hänga på låset och köpa denna jacka till honom:

alec kids printed jacket 545083 770
Bilden lånad från:http://www.didriksons.com

Gillar den verkligen så den ska mammas stora kille få, skulle tro att jag lägger undan den så han kan få den i fördelsedags present som det ser ut nu så blir ju inte vårjacka aktuellt än på ett tag...
Det är svårare med Melvin tycker jag, men ska kolla in Didrikssons andra jackor live oxå innan jag bestämmer mej till honom.
Nu måste jag fixa te mej så jag kan kila till jobbet! puss å hej

Kommentarer
Postat av: Emelie E

Du, det va så lite! =)

Och jag jobbar tre lördagar i rad nu, så passar det inte på lördag så kanske de passar någon av de andra? =)



Ha en bra dag!

Kram Emelie

2011-03-03 @ 09:33:56
Postat av: Linda

Den jackan ser ut att vara jättefin. Jag längtar tills de kommer in i butik så man kan kolla på dem i verkligheten. Lutar åt den didrikson till Joppe.

2011-03-03 @ 14:23:02
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Vi valde Duvan i första hand. Dock vet man ju inte riktigt hur det blir med den förskolan, om den ska läggas ner eller inte. Sen valde vi korallen i andra hand, men såg att de hade ganska många i kö.

2011-03-04 @ 12:35:37
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Sabina

Sv: men hej Malin! Tack vad glad jag blir!

Jag vet, jag hade samma "problem" förut. Skit svårt att veta vad man ska äta så sent. För man vill inte äta för mycket men heller inte för lite. Det beror ju lite på hur hårt du har tränat. Men jag brukar ta en proteindrink och en banan. Då får du både proteiner och kolhydrater i dig. Men om du inte har proteinpulver hemma så kan du äta en bruk makrill i tomatsås ( Onega3 och proteiner) och kanske ett ägg till. Eller makrill på två knäeckebröd. Det behövs egetligen inte sådär jätte mycket för att ge kroppen den energin som krävs efter ett träningspass innan läggdags. Men se till att äta gärna en halvtimme efter träningspasset iaf. Ta gärna med dig en banan till gymmet och ät på vägen hem.. Mini kesella med en msk funlight och lite nötter är också ett bra alternativ.. Omelett.. Det finns massa gottigt :D Hoppas det gav dig lite insperation iaf :) Keep up the good work raring!

2011-03-05 @ 11:02:41
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0