-19 kg på 5 månader

Japp så är det nu har jag tappat hela 19 kg sen den 3:e januari. Jag är riktigt stolt över mej själv kan jag säga... och det har gått över förväntan jag har inte tvekat många gånger och motivationen att nå mitt mål har varit där hela tiden...
Jag har alltid varit en rund tjej som inte kunnat titta åte en godsak utan att öka 2 kg i vikt. Inför min student 2008 bestämde jag mej för att göra något åt saken och jag tappade 15 kg, jag var super nöjd med min kropp och allt gick som på rälls. I Mars 2009 blev jag gravid med Melvin oxh jag släppte kontrollen helt, glass, godis och kakor dagarna i ända och vipps så hade kilona ramlat ¨på mej igen. Men va gjorde det då jag är ju gravid jag ska vara tjock... Melvin kom ut och några av kilona lika så, men tyvärr satt ca 20 kilo övervikt kvar på min kropp... Men orken och motivationen att ta tag i problemet fanns inte där just då... Det var i mitten av december som Chris bjöd in mej i en facebook grupp där vi tillsammans skulle kämpa mot en lättare och snyggare kropp till midsommar. Det var min räddning... utan dessa tjejer som alla hade olika mål och olika mkt vikt att tappa hade jag inte klarat det... den otroliga peppning och sporre jag fått genom dessa tjejer och då i synnerhet CHRIS har lett till ett slankare, mer hälsosamt och självsäkrare jag. N
Nu har jag 5,5 kg kvar att tappa innan midsommar och nu behöver jag ert stöd i bloggen! Tyvärr har gruppen på facebook glesats ut och nu är bara jag och Chris aktiva där... min tanke var nu att ni skulle sporra mej dem sista kilona. I utbyte ska jag lova mer bilder och att jag faktiskt ska börja blogga ordentligt igen... Hur låter det? Har vi en deal?

kram på er, i morgon blir det ett centerpass och direkt efter det zumba =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jobbat!!! kämpa på!!!

2011-05-19 @ 22:45:05
Postat av: Louise

2011-05-20 @ 06:07:29
Postat av: Louise

Heja världens bästa Malin! Är så imponerad du klarar lätt dom sista kilona nu men sen får det va stopp vill ju ha lite kusin kvar;-)

2011-05-20 @ 07:54:44
Postat av: Anna Holmqvist

Grym du är gumman! Sjukt imponerad:) klart du fixar de sista

Kilona! Har du klarat 19 kilo så fixar du 5 till, de vet jag <3 puss gumman!

2011-05-20 @ 09:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0