Effektivitet på lunchen

Japp idag tänkte jag vara effektiv på min lunch. Först ska jag springa in på Ica här alldeles intill jobbet och handla massor med mat inför helgen. Sn ska jag stuva in alla saker i bilen och åka hem för att stoppa maten i kylskåpet och slänga i mej en snabb lunch som består av rester från i går, inte så roligt kanske men men... tänkte att jag ska hinna byta i tvätt maskinen oxå så Martin oxå kan fixa d när han kommer hem. Sen blir det tillbka till jobbet och har jag tur hinner jag in på bolaget snabbt oxå. Annars får det vänta tills jag har tränat ikv dem stänger ju ite förän 18 iaf. Där ska jag köpa några öl till Martin och en flaska vin till mej. Tänkte jag skulle smutta i mej lite sådanna onyttigheter ikväll. Ska även köpa lite Kesella Vanilj och goda bär som mitt "fredagsmys" när de andra mummsar godis.
Nopp nu måste jag sätta fart om jag ska hinna allt detta på min 60 minuters lunch. Vad tror ni hinner jag?
Direkt efetr jobbet blir det gymmet i en och en halv timma iaf så måste ladda med energi sen.
Bjuder på en bild från i morse oxå


Kommentarer
Postat av: Emelie E

Du är helt tokigt bra! Nu fasen ska jag också bli smal ;)

2011-05-20 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0