Mys på hög nivå

I går blev det en riktigt mysig dag! Efter att jag skrivit föregående inlägg ringde vi till Sandra och Jonte och hörde om dem och barnen var sugna på att följa med till muséeparken för lite lek, och det var dem. Vi spenderade nästan två timmar där, barnen lekte super fint och vi satt och tjöta/sola/ jagade barn! När vi kommit hem slängde jag ihop lite lunch och Martin åkte till jobbet, efter maten vilade vi allihop en stund, Rasmus framför tv:n och jag och Melvin i sängen. Jag hann även vika mitt monster berg med tvätt innan Melvin vaknade. Vid 16 tiden kom min snälla svärmor och hämtade barnen för att mata fåglarna med gammalt bröd och jag svirade om till träningskläder och åkte till gymmet. Ett grymt spinningpass körde jag och jag har nog aldrig varit så svettig förut... Kvällen ägnade jag och M framför tv:n tillsammans och hade mysigt...
Ja det blev en riktig toppen dag =)




Rasmus nya grej är att klättra i träd och hans mamma får hjärtstillestånd varenda gång...



Far och son klättrar i träd, undra vem som hade roligast =)



Mys i gräset



Melvin önskar sej en Iphone i födelsedagspressent :/



Söta söta Wille


Ja det var en riktigt mysig dag!
Dagen idag har jag ägnat på jobbet och direkt efter gick jag ner till skaravallen där Rasmus hade fotbollsträning han tycker det är så kul och vill inte åka hem när timman är slut. Nu har jag varit på gymmet för andra gången idag så ska kila upp och duscha nu sen blir det nog kudden kan jag tro, i morgon blir det hektiskt... Tänkte hinna med en PW före frukost sen kl 8.30 ska jag och R vara på Gällkvistskolan för han ska få träffa sin klass för första gången och på kvällen är det familjekväll med Melvins dagis i fornbyn, hoppas verkligen regnet håller sej borta...

Nopp duscha va d ja...

Kommentarer
Postat av: Pernilla kusin

Vad roligt med bilder Malin! Bra jobbat med träningen! Keep up the Good work!

2011-05-24 @ 20:10:42
Postat av: Sabina

Tack för pepptalket Malin :) du är sjukt duktig. 20 kg! Det är huuur mkt som helst! Håller tummarna att du tar klivet över den gränsen :D Ja sommaren är ju faktiskt på intåg. Dags att dra åt snaran!

2011-05-24 @ 21:57:55
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0