God natt kära läsare

Ligger i sängen och ska snart sluta mina blå. Kvälls ritualen med dusch, tvätt av ansikte, insmörjning och tandvirstning är gjord. Jag använder mej utav Apolivas produkter som man köper på Apoteket till mitt ansikte riktigt bra för mej och min hud rengör och återfuktar superbra! Idag skippade jag att tvätta håret då det inte var så svettigt idag, blir oftast värst av spinning och jag vill inte tvätta sönder mitt hår. Funderar på att börja använda ricinolja i håret då det ska vara bra, någon frisör eller någon som testat som läser bloggen och kan svara på om det är bra och funkar? Jag använder en hår olja från joico som jag köpt på en salong som är super för förgat hår som plattas ofta. Man "smörjer" in håret när man tvättat sen är d bara att köra! Oj va klockan blev mycke nu, dags att sussa natti på er! P.s går inte att ladda upp bilder från blogg.se appen sp trökigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0