Home sweet home

Sitter på tåget hem till Skaraborg och mina killar igen. Har haft en sååå kul helg med Alva i Örebro. Mysig kväll i fredag med en flaska gott rödvin något jag annars inte gillar men detta var helt okej. Alva hade bakat en smarrig köttfärspaj och givetvis blev det mycket prat. Kom i säng i skaplig tid ändå och i går morse tog vi ordentlig sovmorgon och gick inte upp förän halv elva. Åt frukost i lugn och ro innan vi begav oss till stan för shopping. Fick med två julklappar till Melvin och en födelsedags present till honom oxå. Blev även örhängen, smink och underkläder till mej. Hittade även ett par skor som jag blev tok kär i men när vi skulle gå tillbaka och köpa dem hade affären stängt :( det var iof på din sko så ska se om jag kan hitta dem hemma. Igår kväll blev det party och jag fick träffa flera av Alvas trevliga kompisar och vi dansade massor riktigt kul måste jag säga! Lite trött och sliten nu kanske men absolut värt det. Men nu kommer den tråkiga tågresan hem, jag vill bara hem till mina killar men om ca en timma så, ska passa på att sova lite nu så jag orkar busa med dem sen. Ja en riktig toppen helg har det varit som snart måste göras om:) i eftermiddag blir det tomteparad i spö regn och storm antar jag men är det tradition så är det. Tåget verkar vara i tid än så länge iaf. Vi kanske hörs ikväll igen nu ska jag sluta mina blå en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0