Lördag

Lördag morgon och allmänt kaos i familjen Bergh/Kjellkvist, som det brukar vara med andra ord! Martin och Rasmus är på väg till innebandyn nu jag bloggar och Melvin ser på Emil i Lönneberga för hundrafemtioelftegången. Om en timma ska vi klä på oss och åka ner till innebandyn och jag ska lämna Melvin hos Martin för att fortsätta mot gymmet för ett dansmaraton pass, 90 minuter med blandning av magdans, afrodans och zumba, det bara kliar i kroppen på mej, över en vecka sen jag tränade och jag är så taggad och sugen! Jag var ju i Malmö torsdag och fredag med jobbet hela torsdagen var det seminarium och olika aktiviteter som har med bussbranchen att göra, intressant och lärnade måste jag säga. Igår fredag åkte vi hem redan 9.20 så vi var tillbaka på kontoret runt kl 13.30 så blev en kort dag på jobbet. På kvällen blev det riktigt fredagsmys, köpte pizza och åt framför tvn, och när Melvin somnat satte jag och Rasmus på Toy story 3 och myste i soffan. Lagom tills R hade somnat kom Martin så igår slapp jag vara själv vilket jag hoppas slippa ikväll också, då förhoppningen är att Frida ska komma och umgås med mej. Nä nu får jag slita mej från datorn och fixa i ordnikng så jag kommer i tid till gymmet lovely! Sen måste jag passa på och grattulera Melvins förskolelärare Linda Lundberg (http://linchisblogg.blogspot.com) till lillkillen som kom i natt! hoppas att allt gick bra och att ni mår bra! ha en fin lördag

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för grattiskommentaren och hälsningen på din blogg. Nu har även jag två små prinsar att ta hand om, precis som du! Hoppas ni har en mysig kväll! Kram

2011-11-20 @ 22:36:58
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0