Myshelg

Nu är det bara 7 minuter tills jag tar helg, då är min första hela vecka på evigheter avklarad på jobbet, känns riktigt skönt faktiskt. Idag har jag gjort så mysigt här med massor med adventspynt och hemma gjorde jag fint igår. När jag har slutat nu ska jag springa över till ica och handla med mej en dricka sen ska Martin hämta mej för att ta barnen och åka hem packa ner det sista och sen ska jag bli skjussad till tåget i Skövde, ska ha en hel helg med min underbart fina vän Alva i Örebro. Längesen vi sågs och nu ska jag äntligen hälsa på henne i hennes Örebro, massor med julshopping hoppas jag på! Jag skulle tro att jag slänger in ett inlägg eller två under kvällen och morgon dagen men om inte får ni ha en himla fin helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0