November!

Hej godis bitar, Varit lite blogg torka några dagar nu, mest för att jag tröttnat på blogg.se i mobilen. Inläggen bli korta och det funkar inte alltid att ladda upp text och bilder. Men nu har vi äntligen fått tillbaka vår älskade dator som varit på reparation alldeldes för länge enl mej. Har haft en stressig och rolig dag idag. Gjort fina naglat på center nails i Skövde och tagit ett glas vin med goa Chris. I morgon ska vi på utvecklingssamtal på dagis och sen ska mina älsklingar köras till farmor. För tidigt på Torsdag morgon ska jag och Martin åka till Berlin med mitt jobb. Ska bli himla mysigt och kul att få se denna historiska huvudstad, och det är ju så att om jag ska kunna sälja denna resan ännu bättre så bör jag ju ha sett hotellet och omgivningarna så det blir helt enkelt ett studiebesök i denna historiska stad. Vi ska åka på en rundtur och få veta hur det egentligen var under de stora krigen. Barnen ska va hemma och farmor och mormor ska dela på tiden. Vi kommer hem igen sent söndag kväll och självklart kommer vi sakna godingarna samtidígt som vi äntligen kommer få lite tid för oss själva. Jag skriver några rader i morgon igen. Men nu ska jag nana kudden

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får härliga dagar i Berlin. Joppes farmor och farfar ska nog med på den resan tror jag.

2011-11-02 @ 20:40:32
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0