Träna, träna varje fredag oxå varje Jul för d tycker jag är kul!

Träningsvärk deluxe japp i lår rumpa och mage... I lördags var jag ju som jag sa på maratondans så kul var det mycket skaka rumpa och svetten lackade härligt så som jag längtat efter det! Söndag morgon innebar träningsvärk i ryggen efter afrodans delen som innebar mycket rygg övningar, superbra för mej som ofta får ont i ryggslutet. På lördagkvällen kom min goa Frida och myste med mej och barnen, kan säga att det var tur att jag hade dansat efter allt det smaskiga godiset som hon hade med sej =) Igår när vi vaknade så hade Rasmus en kompis som sovöver hos oss så det var bara att sätta igång med frukost och låta ungarna leka, han åkte nämligen hem redan vid 9.30 då han skulle iväg på något. Jag fick ett ryck och åkte och handlade hem så jag kunde baka lussekatter och oj vad många det blev, slutade på 45 stycken tror jag. Gjorde även en satts med chokladbollar, men dem mumsade barnen i sej igår. Skönt att ha gjort det baket iaf eftersom jag ska åka bort hela denna helgen och sen ska jag och Martin iväg till Ikea helgen efter det och sen är det födelsedagskalas för Melvin och sen var d nästan jul... Så det var skönt, nästa projekt blir bröd och pepparkakor =) Eftermiddagen spenderades hos mina föräldrar för försenat farsdag firande då vi var sjuka den helgen, blev tårta och massa annat gott fika och sen åkte jag direkt till Hälsostudion för ett muskelvarv =) så där har ni andledningen till att jag är lite stel och värre kommer det bli för jag har nämllligen hunnit med ett centerpass och ett pulsspinningpass idag oxå, i morgon blir det Zumba på onsdag blir det Muskelvarv och torsdagen bjuder återigen på Spinning, helt underbart!!! Nu myser jag med en kopp te medan Martin kollar fotboll, men jag ska snart förflytta mej till sängen för en god natts sömn ha det bra ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra P

Min duktiga malin <3

2011-11-22 @ 13:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0