Kväll

Eftermiddagen blev ganska slapp och jag får motvilligt erkänna att jag inte är frisk ännu eftersom när martin körde Melvin till dagis blev jag sen liggandes som en dö sill å slö glodde på tv. Helt slut av att i stortsett bara kolla runt lite på nätet... jaja så kan det va... Tittandet på internet ledde iaf till ett köp, jag klickade in på ellos.se och hittade detta fina badrumsskåpet ooch eftersom vi fortfarande efter tvåårs tid inte skaffat något så va det dags då det var rea, från 999 kr till 399 kr vilket klipp eller?! Vi valde valnöt då vår låda under handfatet är i valnöt så nu ska det bli fint längtar så tills det kommer =) http://www.ellos.se/dv/1-Hem-Mobler-Hyllor-forvaring-Skap/_/N-f9gZ1z141xe?Nr=185398 funkade inte att lägga upp bilden så ni får klicka in på länken ovan för att se om ni är nyfikna. Det är så mycket jag vill göra om här hemma nu kliar i fingrarna på mej. Men det kommer inte bli så mycket av det nu innan jul tror jag inte jag kommer låta det vara för om mindre än två veckor så åker ju alla advetssaker fram och julgardninerna ska upp sen blir det så mycket annan pyntning, men efter jul ska det upp nya gardiner och nya soffkuddar, kanske lite nya dukar och lampor också. skulle vilja byta soffa, matbord med stolar och nytt soffbord, ja listan kan bli hur lång som hellst. Men vi har bestämt oss för att det kommer inte bli förän barnen är äldre. Kanske att vi slipar upp borden och målar dem till våren men annars får det vara. Vår skinnsoffa är ju perfekt ur synvinkeln att man har barn, det gör inte så mycket ifall man spiller glass eller saft för det är bara att torka bort, man behöver inte tvätta hela sofföverdraget för det, ganska skönt och praktiskt, men jag har tröttnat fast jag får stå ut ett år eller två till =) Nu ska jag mysa ner mej i soffan och invänta min kära sambo. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0