Att någon man älskar så mycket kan få en att bli så arg...

Ett inlägg från en trött och nästa helt knäckt mamma... Fy farao vilken dag! Började dagen med att va hur trött som hellst å ville egentligen inte alls gå ur sängen. Men d gjorde jag såklart. Sen var Rasmus tvungen å tramsa i skolan såklart så blev aningen sen där i från, han var inte ledsen eller något så d va inte synd om honom alls. Iaf väl på jobbet har jag suttit framför datorn konstant och jobbat med bokföringen för september, måste bli så gott som klar med den innan nästa fredag då Pappa å Mamma ska åka på semester. Iaf sen det sista innan jag ska gå hem är det ju naturligtvis något stort fel så får lämna det och mitt huvud kan inte helt släppa detta... Ska åka å hämta Rasmus på skolan och vi har lite bråttom på eftermiddagarna då jag ska ha hämtat båda barnen före 17:30 och jag slutar 17:00 och det är ca 10 minuters bilväg mellan skolan å dagis. Ja då krånglade givetvis Rasmus som attan och hade tappat bort en tröja i skolan ( här börjar mitt humör tryta ordentligt) väl på dagis ville inte Melvin heller samarbeta å åka hem utan va mer sugen på att stanna... Tillslut kommer vi hem å jag ska byta om innan jag börjar med maten, då hör jag världens slagsmål nere Wii syskonkärlek de luxe. Jag blir tok arg och dem lugnar ner sej så småningom... Fixar maten å äter i tillsammans ser lite Bolibompa sen vid 19:15 ska vi gå upp å göra oss i ordning då börjar nästa bråk med R han ska inte borsta tänder å d ena med
det andra... Nu är han i säng å vi är vänner men fy va en så här kväll tar på krafterna som jag inte ens hade innan. Jag hade tänkt att dansa lite zumba ikv men orken å lusten är som bortblåst ist ska jag mysa upp i soffan med te å hoppas att min bättre hälft ( ja i lägen som dessa med bråkiga barn är han helt klart min bättre hälft) kommer snart annars ska jag sova tidigt något jag längtat eget hele dagen idag... Det blev ett långt å bittert inlägg detta, men var tvungen att ventilera lite... Skriver inte så deppiga/ arga inlägg annars hoppas jag? Kram på er :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bamsekram till dig! Melker har varit förjävlig idag med, så lider med dig! <3

2011-10-05 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0