Handduken är kastad

Ligger i sängen och passar på att vila lite medans Melvin sover middag. Jag skulle ju varit med i 100 dagars klubben som man kan läsa om Sabinas blogg. Går ut på 100 dagar utan socker, godis eller andra sötsaker. Men jag har valt att kasta in handduken innan jag ens börjat. Känner att jag inte har ork eller lust till en sån omgång nu. Jag kommer tillåta mej lite vin och mörkchoklad på fredagar och lördagar fr.o.m. nu kanske en fika ibland men inte massa onödig skit som jag äter bara för att på fred-sönd. Nä d ska det bli ändring på men total förbud klara inte jag nu. Ska se till att träna ordentligt igen och äta bra. Kanske jag tappar dem där extra kilona jag la på mej före jul, kanske inte... Jag hoppas på det! Är slut som människa idag men ser fram emot eftermiddagen som ska inbringa första utvecklingssamtalet på skolan sen blir det pulsspinning!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0