Höstrusk och nya tag!

Nu är hösten här till 100% iaf vilket höst väder vi haft idag... Men jag säger va jag sagt förr, lite mysigt är det... Nu sitter jag nyduchad framför tvn å myser i min badrock, snart kommer min älskade Martin hem oxå. Han jobbar kväll i morgon å på lördag oxå sen är han ledig på söndag innan han drar igång en lunchvecka och ledig nästa helg äntligen!!! I morgon ska jag och min fina vän Chris ta tag i det sunda livet igen. Jag har misslyckats många veckor nu men jag vet att om jag å C gör det tillsammans så kan jag. Målet är ca 5 kg till jul. Hejar ni på mej?! Framför allt måste jag få igång träningen igen å inte äta massa skit framför tv:n så är det. Hjälp mej nu få rätsida på mitt kostintag igen! Sen va det en rolig sak i eftermiddag min snälla mormor bjöd mej å barnen på mat efter jobb/skola/dagis å en mysig pratstund pannkakor (något jag inte ska äta fr i morgon) blev det och lite glass till barnen efter. Sen kom svärmor hem med en överfull kasse med kläder å liknande till barnen som hon köpt på Ullared igår toppen eller hur! Nu har Melvin 2 overaller och behöver bara en jacka oxå. Sen ska R ha en overall oxå. Hoppas ni har en fin kväll gosegrisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0