Kanelbullens dag

Ååå idag har jag "unnat" mej en kanelbulle på jobbet, är ju faktiskt bara kanelbullens dag en gång om året så... Nu ligger barnen i varsin säng å jag ligger i min säng å väntar på att dem ska tystna, dem ligger nämligen å pratar/sjunger för sej själva varje kväll, d är lite mysigt att lyssna på faktiskt. När dem somnat ska jag smita ner å göra mej en kopp varm choklad (med minimalt med socker å fett såklart) å mysa framför tvn. Antar att det som vanligt är mest skit på tv så kanske skulle sätta på en film? En riktig Malin film som Martin brukar säga... Höstmörkret trycker ju på ute å lite ruggigt är det allt... Får nog bli så iaf. Jag har inte så mkt mer att skriva om nu kanske kan bli mer sen... Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0