Måndag

Sitter i soffan och myser med mej själv ätit lite kvällsmat. Nu dricker jag te och ser på det nya programmet "pengarna på bordet". Ganska kul faktiskt... Dagen idag har bestått av jobb och matlagning efter jobbet, och sen han jag och barnen med lite mys till deras nya film the lion king oxå, shit va jag älskar den filmen... Nu sover trollungarna och jag ska nog ta lite kesella vanilj och bär känner att det vore smarrigt... Hoppas ni andra haft en fin Måndag.. Btw jag ska sälja min didriksson jacka jag köpte förra året, den är på tok för stor. Om det är någon som är intresserad kan ni väl höra av er, den är i stl 42 och dem har ganska stora storlekar... Hör av er snarast om ni är sugna annars åker den ut på tradera. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0