Min fina familj

Tänk att jag är omgiven av så underbara människor som ställer upp för mej och min lilla familj i vått och torrt. Idag hämtade mamma å pappa Rasmus från fritids och Melvin hemma hos Martin (han slapp dagis) åkte hem med dem till sig så jag fick träna, sen var pappa snäll å hämtade mej på stan och sist men inte minst fick vi mat hos dem ikväll. Martins snälla föräldrar som var i Ullared i vecka och hade köpt massor med bra grejer till barnen inför vintern, som ställer upp med kort varsel som barnvakter när jag vill träna å Martin jobbar kväll. Min mormor och morfar som kommer hit å bakar pannkakor till barnen och passar dem medans jag är på föräldrarmöte å M jobbar eller som tar med Rasmus till kusten ett par dagar för att han ska få ha kul. Min farmor som ställde upp å passa Rasmus massor när han var liten och jag höll på att ta mitt körkort och som stickar så mkt fint till Melvin. Det är så många fler, våra syskon, min svägerska, melvins faddrar/ min kusin och hennes kille. Mina fantastiska barn som är mitt allt, som kan driva mej till vansinne men som jag skulle kunna gå över lik för!Jag vill bara säga TACK!!! Utan er hjälp hade jag inte klarat mej ni är guld för oss!!! Ni är mina vardagshjältar!!! Sist men inte minst vill jag tacka min högra hand, min bättre hälft, min älskade Martin för att du finns där i alla lägen och för att du gett mej världens finaste familj!!! Det finns så många fler jag vill tacka, nya som gamla vänner med eller utan barn, ni för gyller vardagen för mej! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0