Nattlig bilåkning!

God morgon! Eller ja för mej är det nästan lunch dags nu. Har varit uppe sen 4:15 nämligen. Mina kära föräldrar skulle ju komma hem från sin semester på canarie öarna igår kväll, runt kl 20 skulle dem landa och min mormor och morfar skulle passera Landvetter pålägg från min morbror i Falkenberg vid denna tiden. Vilket innebar att dem skulle ta med mamma å pappa hem. Men när dem kom till flygplatsen i Las Palmas fick dem veta att deras flyg stod trasigt på Kastrup i Köpenhamn och det skulle tidigast kunna lyfta kl 19.00 från Köpenhamn vilket innebar att dem skulle tidigast komma från Spanien kl 00.00 i natt. Så nu sitter jag här å väntar på att dem ska komma, planet ska landa 07:05 så hoppas det går smidigt vid väskorna så vi kan komma iväg hemåt snart. Är ganska trött och i eftermiddag ska Martin åka på mässa med jobbet i Gbg så jag vill hinna vila/sova lite innan det. Nu smakade kaffe å frukt gott iaf. Jag gillar flygplatser, atmosfären är härlig, mycket folk i omlopp och många glada förväntansfulla människor som snart ska iväg på semester. Det är ganska lockande å slänga sej i väg på en sista minuten nu när man sitter här på plats, men nope inte utan mina pojkar även om termometern på bilen visade ynka 4 grader... Blä!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0