Nu jäklar...

Nu är jag hemma med barnen igen. Skulle nog kunna vänja mej vid att jobba 8-15 ganska perfekt om jag får säga det. Man hinner jobba på och man har ändå stor del av eftermiddagen hemma med barnen... Jag har iaf lyckats få barnvakt ett par timmar i nu. Martins snälla mamma har lovat att ta barnen en stund så jag kan få träna. Ska köra ett muskelvarvspass och sen blir det nog en stund på crosstrainern oxå. Imorgon ska jag på spinning och på fredag är d dags för favoriten igen... Center å zumba!!! Har nu bestämt mej för att ta tag i detta med att träna och äta rätt igen, ända sedan semestern i augusti har jag slarvar vilket har lett till att jag gått upp 3 kg något jag INTE trivs med. Bara att ta tjuren vid hornen å köra. Denna gången ska jag köra lika hårt som i våras! Jag inspireras av Sabina (läs hennes blogg: binabus.se) ett riktigt energi knippe som motiverar mej genom bloggen... Någon mer som vill hänga på?! Hinner inte skriva mer nu måste göra i ordning barnen för farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0