Run bitch run!

Hemma igen, eller det har jag varit ganska länge, klockan 9:15 var jag hemma och åt lite frukost innan jag hoppade i säng kl 10 sov väl inte så mycket men låg iaf tills klockan var 12. Skönt tycker jag allt att det var. När jag vaknat hade Rasmus en kompis från dagis här och Melvin låg och sov Martin spelade tv spel och jag bestämde mej för att gå till mormor och morfar för att hämta min cykel som blivit stående där ett tag. Men när jag började gå kände jag hur det kröp i benen så jag började springa och d va så skönt. Sprang en omväg hem till dem så löprundan blev 30 minuterlång och skulle tro 5 km typ. Runkeeper appen på mobilen är typ trasig eller nåt för den mäter hel tokigt... Säger att jag gått 8 km när jag knappt börjat gå, vilket är omöjligt! Så ska ladda ner den på nytt! Nu ska vi snart köra hem Rasmus kompis och sen ska vi åka till mamma å mysa lite. Kanske blir ett inlägg till innan kvällen är slut om jag Inge somnar i soffan vill säga... Tråkigt att blogg.se appen kronglar så man inte kan ladda upp bilder, jag som tagit så fina på barnen ute :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0