Tidigare inlägg

Det senaste inlägget om kärleken till mina nära skrev jag i fredags, men blogg.se har haft anknytningsproblem i helgen så det har inte gått att publicera. Men nu är det på plats iaf. Sitter ännu en kväll själv hemma men nu beror det inte på att Martin jobbar ikv utan att han lever ut sin födelsedagspresent nämligen att se matchen Sverige-Holland på plats på Råsunda. Förväntan har varit enorm och i förmiddags begav han sej iväg tillsammans med min lillebror Anton som fick samma present när han tog studenten så jag hoppas att dem får en toppen kväll nu!!! Jag har varit med Rasmus på en ny aktivitet han skulle börja "knatteskutt" men han ville inte vara med och ska jag vara ärlig förstår jag honom. Jag tyckte det var ur kass. Vi var där 30 min (Rasmus vägra vara med) men under den tiden lekte dem 5 olika varianter på leken "vad är klockan herr Krokodil" man bytte bara djur mellan omgångarna. Näpp d va inget för oss. Nu ska jag kolla runt på ridskola om inte annat så han kan få rida till våren. Det är d nya nu, han vill lära sej rida. Å jag tycker d är jätte kul har ju själv ridit i två olika omgångar å är lite sugen på d igen. Kanske att han är sugen på fotboll till våren igen vi får väl ge det en chans till... Nu ska jag bädda ner mej i soffan med en kopp te å se om jag får syn på Martin eller Anton på tvn :) sen blir d sängen tidigt ska ju sköta lämnande i skolan å på dagis själv i morgon d blir intressant :o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0