ZZzzz

Blev en promenad på 58 minuter och 7 km hann jag avverka, nu har jag å barnen intagit en lätt lunch bestående av pytt i panna till barnen och omlett med ost och kalkon till mej, till detta serverades wookade grönsaker, ingen gormet middag men matlusten är inte tillbaka för barnen ännu så kändes ganska onödigt att laga massa mat... Nu ligger Melvin å sover i sin säng å Rasmus ser på tv, tänkte jag skulle brygga en koppkaffe och vila mej med honom jag oxå, känner mej otroligt trött å seg idag kan jag säga trotts tidigt sänggång igår, beror väl på sjukstugan här å att jag i stort sett varit inne i två dygn... I morgon börjar vardagen igen och en vecka då Martin jobbar kväll. En vecka då jag kan bestämma vad jag ska se på tv, en vecka utan tjöt om tv spel och en vecka då jag bestämmer vad och när vi ska äta... Försöker lyfta fram det positiva som ni kanske förstår... Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0