Nya tag!!!

En mindre höst depression kom över mej och jag har inte orkat med vare sj bloggen eller träning och kost som jag borde... Nu är det dags att ta tag i livet igen, och nu har ju blogg.se äntligen släppt sin iphone app så d ska gå lätt att blogga i mobilen. Det är nämligen så att Melvin råkat få tag på vår laptop som gick i golvet - nu befinner sej den på el-giganten i väntan på reparation så det får bli mobil inlägg nu... På tal om Melvin så ringde dem från dagis idag och meddelade att han hade feber, dem ringde vid tre och eftersom jag vet att Martin i stortsett alltid slutar vid halv fyra, ringde jag honom och han var klar så han fick hämta lillplutten som då hade hunnit kräkas oxå. Nu ikväll hade han 39,6 i feber och har kräkts ytterligare en gång så i morgon blir det vabb för min del. Rasmus trivs som fisken i vattnet med sin skola å nya kompisar... Nu petar M på mej å tycker att jag ska engagera mej i honom lite, snart blir det sängen för det finns en risk för jobbig natt med sjukt barn... Återkommer i morgon 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0