Städning

Ja Melvin är helt klart bättre idag! Han far runt som en tok och hjälper ( läs skälper) sin mamma i städningen. Jag har precis lagt honom och hoppas han ska sova någon timma så jag kan städa klart och ta golven när han vaknat.. Så skönt med ett städat hus på fredagkvällen... Ikväll kommer jag dessutom palla mej i väg till gymmet för ett centerpass och ett zumbapass innan fredagsmyset... Blir nog ett glas ros'e idag... Martin skulle ju va ledig hela helgen men han är ju i restaurangbranschen så dem planerna är bortspolade och ist får han jobba hela lördagen och i stortsett hela söndagen... Jaja sen går han på kväll nästa vecka vilket innebär att vi ses först nästa söndag... Eller han kommer ju hem på kvällen men då sover jag i regel och på morgonen när jag går upp sover han å Melvin för det mesta... Men sånt är livet... Det allra träligaste är ju att man blir så låst hemma barnen ska ju i säng vid 19:30 sen är man ju fast framför tv burken lixom... Nu ska jag städa klart puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0